8 módja a WooCommerce termékoldalaid konverziójának növelésére

Fontos, hogy forgalmat vonzzon online WooCommerce áruházába, de mindez semmit sem jelent, ha ezek a látogatások nem alakulnak át értékesítéssé és nem hoznak hasznot vállalkozásának. Ismerje meg a tipikusan elhibázott termékoldal kínosan fájdalmas pontjait, amelyek garantáltan elűzik az online vásárlóit, és 10 tippet, amelyekkel visszahozhatja őket.

A Black Friday és a Cyber Monday miatt nemrégiben megnövekedett forgalma meghozta a remélt eladásokat? Ha nem, lehet, hogy itt az ideje optimalizálni a termékoldalakat.

KÉSZEN ÁLLSZ ARRA,

HOGY FELPÖRGESD A VÁLLALKOZÁSOD?

Optimalizáld sebességre a weboldalad!

Íme a legjobb gyakorlatok a magas konverziójú termékoldalak elkészítéséhez

Ennek a cikknek a gyors átolvasása után máris magabiztos lehet:

Az elveszett konverziók megmentése a kívánságlisták, a kosárelhagyásos e-mailek és a retargeting hirdetések segítségével.
Egyszerűsítse a pénztárfolyamatot, hogy elkerülje, hogy a vásárlók még a vásárlás befejezése előtt kilépjenek a vásárlásból
Bizalomépítés az online vásárlókkal
Tervezzen áttekinthető termékoldalakat és válasszon kiváló minőségű képeket
Írjon meggyőző termékleírásokat és felhívásokat a cselekvésekre.

1. Könnyítse meg a megfelelő termékek megtalálását

Abban a pillanatban, amikor a vásárló meglátogatja webáruházadat, és megnézi a termékoldalt, máris ketyeg az idő. Ha túl sok időt és erőfeszítést igényel a vásárlóknak, hogy megtalálják, amit keresnek, annál nagyobb az esélye, hogy nem fognak konvertálni.

Ha könnyebbé és egyszerűbbé teszi a dolgokat, az befolyásolni fogja vásárlóit, hogy azonnal vásároljanak. Ezt pedig úgy érheti el, ha biztosítja a következő funkciókat:

Javítsa a helyszíni keresést: adjon hozzá élő keresést, szűrőket, indexelést és egyebeket az Algolia segítségével. A keresést az Elasticsearch segítségével is felgyorsíthatja.

Javítsa a navigációt a weboldalán: A rétegzett terméknavigáció megkönnyíti a termék megtalálását kategória, árkategória, szín, méret vagy bármely más elérhető termékjellemző alapján. Ezt az Ajax-képes továbbfejlesztett réteges navigációval valósíthatja meg.

Termékösszehasonlítás megvalósítása: A vásárlók vásárlási döntési folyamatának része a termékek összehasonlítása. Össze akarják hasonlítani a funkciókat, előnyöket és árakat, hogy tudják, melyik termék a megfelelő számukra. Próbálja ki a termékösszehasonlítást, hogy ezt megkönnyítse.

Engedélyezze a Messenger élő csevegést, hogy proaktívan kiterjessze a segítséget a böngésző vásárlókra, vagy jelenítsen meg egy csevegőablakot, hogy elérhessék Önt. Ezt könnyen megteheti a Beeketing for WooCommerce bővítmény segítségével.

2. Használjon kiváló minőségű termékképeket

Az emberek rendkívül vizuálisak. A termékkép minden termékoldal szent grálja. A fizikai kontaktus hiánya miatt egy online bolt nagymértékben támaszkodik a termékképekre, mint referenciapontra az online vásárlók számára. A termékképek megválaszolhatnak néhány kérdést, amelyet a vásárló a hosszadalmas termékleírás átolvasása nélkül is feltehet.

Íme néhány egyszerű tipp a termékképek és az általános vizuális tartalomstratégia javításához:

A nagy felbontás elengedhetetlen: Azok a vásárlók, akiknek jó minőségű termékképeket mutattak be, háromszor nagyobb valószínűséggel váltanak, mint azok, akiknek nem. A vásárlók szemszögéből nézve az alacsony felbontású képek megakadályozzák őket abban, hogy tovább vizsgálják a terméket, és az Ön cégét amatőrnek és megbízhatatlannak tűntetik.

Nagyítási funkció: A termékképek interaktív nagyítását vagy pásztázását lehetővé tevő zoom funkció használata a vásárlók kedvence. Valójában az online vásárlók 38%-a nagyobb valószínűséggel vásárol terméket olyan webáruházból, ahol van termék zoom funkció.

360°-os terméknézet: A 360 fokos terméknézet használata lehetővé teszi a termék különböző méreteinek, szögeinek és perspektíváinak megjelenítését. Az online áruházak 6%-os növekedést tapasztaltak a 360°-os képeket bemutató termékek eladásában a statikus képekkel szemben.
A Wiggle.co.uk például a 360 fokos és a zoom funkciót kombinálja a termékoldalakon, hogy a vásárlók számára lehetővé tegye a termék nagyítását, forgatását és a látószög megváltoztatását.

Képek optimalizálása a betöltési sebesség és konverzió növelésére!

Weboldal betöltés gyorsítása

3. Csökkentse a szakzsargont a szövegei tartalmában

A szavaknak nagy erejük van. Minőségi tartalommal kell kísérnie a termékoldalát, hogy vásárlóit nagyobb valószínűséggel késztesse vásárlásra. Tegye a tartalmat mentálisan könnyebben feldolgozhatóvá, és próbáljon olyan módon írni, amire a célközönsége rezonálna. Legyen minél hitelesebb az írás stílusa, mint ahogyan általában beszélgetne a barátaival.

Ne feledje, hogy a tartalmaival nem csak információt nyújt, hanem azt is elmondja, hogy ki maga, és ezzel a vásárlókat is meggyőzheti a vásárlásról. Valójában a minőségi leírások potenciálisan 78%-kal növelhetik a konverziós arányt.

Ne próbáld meg lenyűgözni az embereket díszes, bonyolult üzleti nyelvezettel – ez egyszerűen nem működik.

Az embereknek írsz – az emberek azok, akik olvassák az oldaladat, és akik a szavaid alapján döntenek majd a vásárlásról. Fektessen be a termékleírások megírásába, hogy azok pozitívan és barátságosan hangozzanak, jelezve, hogy Ön egy nyitott és megnyerő márka.

Nézze meg, hogy a Wristology hogyan ír gyönyörű és bájos termékleírásokat, mintha csak egy barátjával beszélgetne.

4. Promóciók futtatása a sürgősség növelése érdekében

Az értékesítési guru Zig Ziglar szerint mindössze 4 oka van annak, hogy az emberek miért nem vásárolnak tőled:

Nincs szükség
Nincs pénz
Nincs bizalom
Nem sietnek

Míg az első két ok ellen nem sokat tehetsz, a sürgősséget és a bizalom kiépítését határozottan befolyásolhatod. Beszéljünk először a sürgősség megteremtéséről, majd később a bizalomról.

A kereslet és kínálat törvényének beindításával növelheted a sürgősséget a termékoldaladon. A szűkösségnek 2 fajtáját hozhatod létre:

Mennyiséggel kapcsolatos szűkösség (Csak 2 darab maradt ezen az áron)
Idővel kapcsolatos szűkösség (Utolsó órák a vásárlásig)
Ha a terméked kínálata végtelen, akkor időfüggő bónuszokat adhatsz ki, ingyenes ajándékot az első X mennyiségű vásárlónak, vagy kedvezményt, ha egy bizonyos időn belül befejezik a vásárlást.

Ez az online áruház például sürgősségi kiváltó okokat helyez el az ajánlatoknál egy visszaszámláló időzítő hozzáadásával a Beeketing for WooCommerce plugin segítségével. A visszaszámláló időzítővel ellátott ajánlatok azt üzenik a vásárlóknak, hogy ha ki akarják használni az ajánlat előnyeit, akkor gyorsan kell cselekedniük.

Tipp: A szűkösség okának hitelesnek kell lennie. Soha ne hazudjon a vásárlóinak. Ha hamis szűkösségről van szó, a vásárlóid elég okosak ahhoz, hogy felismerjék, és a megbízhatóságod csökken.

Olyan üzeneteket is létrehozhat, amelyekben közli a vásárlókkal, hogy egy termék kínálata korlátozott, vagy a készlet már alacsony, így az nem biztos, hogy hamarosan elérhető lesz. Használjon olyan üzeneteket, mint például „Már csak 3 darab van raktáron” vagy „Az akció 2 óra múlva lejár””.

5. Építsen bizalmat

Most pedig beszéljünk a bizalomról. A bizalom a sikeres konverzió elengedhetetlen összetevője. De miért fontos, hogy a vásárlók bízzanak egy webáruházban, mielőtt vásárolnának? Nos, mert az online tranzakciók olyan személyes adatokat tartalmaznak, mint a név, a lakcím és a hitelkártyaadatok. Ráadásul pénzről is szó van.

Könnyen építheti honlapja hitelességét, ha látható bizalmi jeleket helyez el a honlapon vagy a termékoldalon. Valójában a második legnagyobb tényező, hogy az online vásárlók megbíznak-e egy ismeretlen weboldalban, az olyan bizalmi jelek elhelyezése, mint a McAfee.

Emellett megnyugtatást nyújthat látogatóinak azzal, hogy őszinte ajánlásokat és értékeléseket mutat be elégedett ügyfelei által. A vásárlók 74%-a mondta, hogy a pozitív vélemények hatására jobban megbízik egy vállalkozásban.

A hitelességet növelheti azzal is, hogy társadalmi bizonyítékot jelenít meg, például egy felugró üzenetet, amely azt mondja, hogy mások is nézegetnek egy terméket, vagy hogy nemrég vásároltak az adott termékből, mint például ez.

6. Elveszett konverziók megmentése

Tudtad, hogy a látogatók 98%-a nem vásárol tőled az első látogatáskor? Igen, ez tényleg ilyen magas. Ez sok webáruház számára kihívást jelent, különösen azért, mert a forgalmat hihetetlenül nehéz megszerezni. Képzelje el azokat az esetlegesen elvesztett konverziókat.

De számos módja van annak, hogy mégis megmentse ezeket a látszólag elveszett lehetőségeket. Íme néhány példa:

Állítson be kívánságlista funkciót: Néha a vásárlók egyszerűen még nem állnak készen a vásárlásra. Fontos, hogy kívánságlista gombokat biztosítson a termékoldalán, hogy el tudjanak menteni egy terméket, később visszatérhessenek rá, majd befejezhessék a vásárlást. A kívánságlista funkcióval egyetlen potenciális konverzió sem megy veszendőbe.
Célozza újra a vásárlókat a vásárlást elhagyó e-mailekkel: A kosárelhagyási e-mailek küldésével finoman emlékeztetheti vásárlóit az elhagyott kosarakra is. Az elhagyott kosarak visszaszerzésére szolgáló automatikus e-maileket kényelmesen beállíthatja a WooCommerce beépített funkciójával, vagy automatizálhatja a munkát a Beeketing for WooCommerce plugin Mailbot alkalmazásán keresztül.

8 módja a WooCommerce termékoldalaid konverziójának növelésére!

Weboldal betöltés gyorsítása

7. Hasonlítsa össze magát a versenytársakkal, mielőtt a vásárlók tennék ezt meg

Minden terméknek és szolgáltatásnak vannak versenytársai – közvetlen és közvetett. A kutatások azt mutatják, hogy az emberek állandóan összehasonlító vásárlásokat végeznek. Mielőtt vásárolnának, először három weboldalt látogatnak meg, hogy megtalálják a legjobb terméket.

Ezt a gyakorlatba átültetve, használja ki az előnyére – hasonlítsa össze termékeit másokkal, mielőtt a vásárlók tennék.

Az emberek általában csak a legfontosabb dolgokat nézik, mint például az ár és a termékjellemzők. És mivel Ön irányít, Ön irányíthatja a beszélgetést. Tegyük fel például, hogy a terméked drágább, mint a versenytársaidé, akkor azt teheted, hogy az előnyeidet teszed az összehasonlító táblázat leglátványosabb részévé.

Így megmagyarázod, hogy miért előnyösebb a drágább terméked megvásárlása, mint a versenytárs olcsóbb alternatívájának megvásárlása.

Egy termék-összehasonlító táblázat segítségével megakadályozhatja, hogy látogatói elhagyják webhelyét. Ismétlem, mivel a kommunikációért Ön felel, megjelenítheti termékét, mint a legjobb választást, ahogyan a Formstack is összehasonlítja termékét más űrlapkészítő szolgáltatásokkal szemben.

8. Tegye szupergyorssá weboldalát!

Javítsa webhelye oldalbetöltési sebességét, különösen a termékoldalakat. A lassú oldalak megőrjítik az embereket, és a végén elhagyják, bezárják a lassan betöltődő oldalt.

A termékoldalak optimalizálásával fokozod azt, amit a termékoldaltól elvárnak: a konverziót. Számos módja van annak, hogy növelje a termékoldala konverziós arányát, de a fő ötlet az, hogy pozitív vásárlási élményt teremtsen.

Ezt úgy érheted el, ha gondoskodsz arról, hogy vásárlóid könnyen megtalálják a megfelelő termékeket, minőségi fotóval vizuálisan ellenőrizni tudják a terméket, megértsék a tartalmat, elhárítsák a bizalmatlanságot, és zökkenőmentesen bonyolítsák le a vásárlást.

KÉSZEN ÁLLSZ ARRA,

HOGY FELPÖRGESD A VÁLLALKOZÁSOD?

Optimalizáld sebességre a weboldalad!

Ezek Is Érdekes Cikkek…

A HTTP/2 protokoll

  A HTTP/2 az internetes protokollok legújabb verziója, amely 2015. május 14-én került bevezetésre. Az Internet...