Miért érdemes automatizálni?Az információs korszak szlogene lett a sebesség iránti igény. Mivel a technológia mostanra az ügyfélkapcsolatok első vonalában versenyelőnyt biztosít, a szállítási határidők piaci nyomás alá kerültek. A későn piacra kerülő termékek...
BLOG
Jogos érdek az adatkezelésben
Jogos Érdek és Online Marketing: Hogyan Használható Tisztességesen? Az online marketing területén a jogos érdek mint adatkezelési jogalap kulcsfontosságú szerepet játszik a GDPR szerint. E jogalap alkalmazása lehetővé teszi a személyes adatok kezelését, de feltételezi...
Sikerdíjas marketing pro és kontra
Kedves Olvasó! Ha marketing szolgáltatót keresel, a sikerdíjas marketing egy vonzó alternatíva lehet számodra. Ebben a modellben a szolgáltatók az elért eredmények alapján kapnak díjazást, ami számos előnnyel jár, de fontos, hogy tisztában legyél a hátrányokkal is....
Google Ads hirdetési kampány behangolása különböző iparágakban
Nézzük meg, hogyan működne a Google Ads kampány más iparágakban, például egy szépségszalon, egy webáruház, amely műszaki cikkeket árul, és egy helyi étterem esetében. Mindhárom esetben új a domain és a weboldal is.A weboldalad új, még nincs organikus forgalmad, így a...
Google Ads hirdetési kampány behangolása cipő webáruházra
Tegyük fel, hogy egy márkás cipőket áruló webáruház tulajdonosa vagy, és szeretnél elindítani egy Google Ads kampányt, de nagy a verseny, hiszen sok konkurens is árul hasonló termékeket.A weboldalad új, még nincs organikus forgalmad, így a Google Ads kampánytól várod...
Google Ads, Analytics és Search Console integráció
Hogyan kombináld a Google Ads, Google Analytics és Google Search Console adatait a weboldalad teljesítményének optimalizálására? Az online marketingben a Google Ads, a Google Analytics és a Google Search Console elengedhetetlen eszközök, amelyek nemcsak a weboldalad...
Google Ads hirdetési kampány behangolása kerékpár szervizre
Ha egy kerékpár szerviz indít Google Ads kampányt, ahol éles a verseny és a piacon több, kerékpárokat árusító, régebbi domainnel rendelkező szereplő van, a következő stratégiát érdemes alkalmazniAmikor egy teljesen új domainen és weboldalon futó Google Ads kampányt...
SEO és Google Ads: Mikor melyikkel érdemes foglalkozni?
A digitális marketing világában a SEO (keresőoptimalizálás) és a Google Ads (fizetett hirdetések) két alapvető eszköz, amelyek különböző célokat szolgálnak. Bár mindkettő célja a weboldal forgalmának növelése, a működésük és a legjobb felhasználási eseteik eltérőek....
Mennyi idő egy Google Ads hirdetési kampány behangolása?
Mennyi időbe telik amíg a Google algoritmusai betanulnak egy Google Ads hirdetési kampányra, ami egy teljesen új domainen és weboldalon fut?Hány hét, mire a hirdetési stratégia teljes értékűen fut? Amikor egy teljesen új domainen és weboldalon futó Google Ads kampányt...
Weboldal optimalizálás – a fájl elnevezési konvenciók
A weboldal optimalizálás egyik gyakran elhanyagolt, ám kritikus eleme a fájlnevek helyes megadása. A fájlok elnevezése nemcsak a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából fontos, hanem a weboldal teljesítménye és átláthatósága érdekében is. Ha nem követjük a fájl...
Tesztkampány: Miért érdemes használni, és hogyan működik?
Mi az a tesztkampány és miért érdemes használni? A tesztkampány egy olyan marketingeszköz, amit azért indítunk el, hogy felmérjük egy Google Ads kampány teljesítményét, mielőtt nagyobb összeget fordítanánk rá. Lényege, hogy egy kisebb léptékű, rövidebb időtartamú...
SEO vagy Google Ads: melyik a jobb üzleti stratégia?
Hogyan növelhetik a vállalkozások online jelenlétüket és vonzhatnak több látogatót a digitális marketing folyamatosan változó világában?Két népszerű és hatékony módszer erre: 1.) a keresőoptimalizálás (SEO) és 2.) a Google Ads.1. SEO (Keresőoptimalizálás) A SEO arra...
Szolgáltatásmarketing kontra termékmarketing
Az online marketing világában sokféle megközelítés létezik, de talán a legérdekesebb a szolgáltatásmarketing és a termékmarketing közötti különbségek felfedezése. E két megközelítés hasonló, de alapvetően eltérő filozófiát képvisel, amely különböző stratégiákat és...
Hogyan állítsd be a Google Ads kampányt szolgáltatásokra? (ne kereskedelemre)
A Google Ads az egyik leghatékonyabb eszköz, amellyel vállalkozásodat a potenciális ügyfelek elé helyezheted, legyen szó bármilyen iparágról. Azonban ha a vállalkozásod nem kereskedelmi tevékenységet, hanem szolgáltatást nyújt, gyakran előfordulhat, hogy a Google...
Hogyan lehet sok pénzt elfüstölni a Google Ads-ben automatikus beállításokkal
WordPress jelszó ajánlások
A WordPress jelszó biztonsága alapvető fontosságú a webhely védelme szempontjából. Az erős jelszó létrehozása kulcsfontosságú lépés, mivel egy gyenge jelszó könnyű célponttá teheti a webhelyet a támadók számára. Ebben az útmutatóban bemutatjuk, hogyan válassz...
A HTTP/2 protokoll
A HTTP/2 az internetes protokollok legújabb verziója, amely 2015. május 14-én került bevezetésre. Az Internet Engineering Task Force (IETF) által elfogadott szabvány célja a webes kommunikáció sebességének és hatékonyságának növelése. Lássuk, hogyan működik a...
SEO szótár
Mi az Amazon Associates és hogyan működik a használata?
Az Amazon Associates Az Amazon Associates az Amazon affiliate (partnerprogramja), amely lehetővé teszi, hogy weboldal-tulajdonosok, bloggerek és influenszerek pénzt keressenek azáltal, hogy az Amazon termékeit népszerűsítik. A program tagjai egyedi hivatkozásokat...
Mi az a Google Display Network?
A Google Display Network (GDN) A Google Display Network (GDN) a Google hirdetési rendszere, amely több millió weboldalt, mobilalkalmazást és videót foglal magába, ahol a hirdetők vizuális (banner), szöveges vagy videós hirdetéseket jeleníthetnek meg. A GDN lehetővé...
A videóid a weboldaladra töltsd fel vagy a youtube-ra?
Elgondolkodtál már azon, hogy mi lenne neked a jobb: feltölteni a videóid a weboldaladra, vagy youtube-ra feltenni és onnan elérhetővé tenni?Összehasonlítom a két lehetőséget – a hostolt videót (például Vimeo vagy YouTube használatával) és a weboldalra közvetlenül...
A weboldal sebesség optimalizálása milyen megdöbbentő előnnyel jár?
Milyen megdöbbentő előnnyel jár a weboldalad betöltési sebesség optimalizálása?A weboldal sebesség optimalizálása javítja az oldalaid rangsorolását a kereső találati listáján.IGEN, a Google előrébb rangsorolja a weboldaladat a keresőlistán! - ha a weboldalad megfelel...
Weboldal gyorsítás lépései
Érdekel a Weboldal gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják a...
WordPress oldal gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress oldal gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják a...
WordPress gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják a...
Weboldal betöltés gyorsítása lépésekben
Érdekel a weboldal betöltés gyorsítása?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják...
WordPress weboldal gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress weboldal gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják...
Machine Learning • ML • Gépi tanulás
Machine Learning • ML • Gépi tanulásMi az a gépi tanulás? A gépi tanulás a mesterséges intelligencia (AI) egy részhalmaza, amely lehetővé teszi a számítógépek számára, hogy a tapasztalatokból tanuljanak, és idővel fejlődjenek. Prediktív modellek kidolgozására...
Mi az a TensorFlow?
Mi az a TensorFlow?A TensorFlow egy nyílt forráskódú szoftverkönyvtár adatelemzéshez és gépi tanuláshoz. A Google számos termékének működtetésére használja, beleértve a keresést, a Gmailt és a Fotókat. A TensorFlow segítségével egyedi neurális hálózatok építhetők fel...