A meta címkék szerepe az on-page SEO-ban ma is kiemelt, és bár a Google algoritmusai folyamatosan fejlődnek, a helyesen megírt title és description továbbra is kulcsszerepet játszik az organikus találatokban elért pozíciókban és a kattintási arányban (CTR). Ez a cikk...
Weboldal Optimalizálás – WordPress biztonság – SEO
Tesztautomatizálás – Miért érdemes automatizálni?
Miért érdemes automatizálni?Az információs korszak szlogene lett a sebesség iránti igény. Mivel a technológia mostanra az ügyfélkapcsolatok első vonalában versenyelőnyt biztosít, a szállítási határidők piaci nyomás alá kerültek. A későn piacra kerülő termékek...
Jogos érdek az adatkezelésben
Jogos Érdek és Online Marketing: Hogyan Használható Tisztességesen? Az online marketing területén a jogos érdek mint adatkezelési jogalap kulcsfontosságú szerepet játszik a GDPR szerint. E jogalap alkalmazása lehetővé teszi a személyes adatok kezelését, de feltételezi...
Sikerdíjas marketing pro és kontra
Kedves Olvasó! Ha marketing szolgáltatót keresel, a sikerdíjas marketing egy vonzó alternatíva lehet számodra. Ebben a modellben a szolgáltatók az elért eredmények alapján kapnak díjazást, ami számos előnnyel jár, de fontos, hogy tisztában legyél a hátrányokkal is....
Google Ads hirdetési kampány behangolása különböző iparágakban
Nézzük meg, hogyan működne a Google Ads kampány más iparágakban, például egy szépségszalon, egy webáruház, amely műszaki cikkeket árul, és egy helyi étterem esetében. Mindhárom esetben új a domain és a weboldal is.A weboldalad új, még nincs organikus forgalmad, így a...
Google Ads hirdetési kampány behangolása cipő webáruházra
Tegyük fel, hogy egy márkás cipőket áruló webáruház tulajdonosa vagy, és szeretnél elindítani egy Google Ads kampányt, de nagy a verseny, hiszen sok konkurens is árul hasonló termékeket.A weboldalad új, még nincs organikus forgalmad, így a Google Ads kampánytól várod...
Google Ads, Analytics és Search Console integráció
Hogyan kombináld a Google Ads, Google Analytics és Google Search Console adatait a weboldalad teljesítményének optimalizálására? Az online marketingben a Google Ads, a Google Analytics és a Google Search Console elengedhetetlen eszközök, amelyek nemcsak a weboldalad...
SEO és Google Ads: Mikor melyikkel érdemes foglalkozni?
A digitális marketing világában a SEO (keresőoptimalizálás) és a Google Ads (fizetett hirdetések) két alapvető eszköz, amelyek különböző célokat szolgálnak. Bár mindkettő célja a weboldal forgalmának növelése, a működésük és a legjobb felhasználási eseteik eltérőek....
Mennyi idő egy Google Ads hirdetési kampány behangolása?
Mennyi időbe telik amíg a Google algoritmusai betanulnak egy Google Ads hirdetési kampányra, ami egy teljesen új domainen és weboldalon fut?Hány hét, mire a hirdetési stratégia teljes értékűen fut? Amikor egy teljesen új domainen és weboldalon futó Google Ads kampányt...
Kiberbiztonság bejegyzések
WordPress oldal gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress oldal gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják a...
WordPress gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják a...
Weboldal betöltés gyorsítása lépésekben
Érdekel a weboldal betöltés gyorsítása?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják...
WordPress weboldal gyorsítás lépései
Érdekel a WordPress weboldal gyorsítás?Növelnéd a konverziós rátád, növelnéd oldalad látogatottságát vagy csökkentenéd a visszafordulási arányt? A weboldal betöltési sebesség javítása mindenképpen pozitív hatással lesz a fentiekre!A gyorsan betöltődő oldalak javítják...
ChatGPT: A webdesigner szemszögéből
ChatGPT: A webdesigner szemszögébőlTervezőként folyamatosan új eszközöket és forrásokat keresünk, hogy vonzó és praktikus weboldalakat hozzunk létre. Projektjeinkhez különféle referenciákat használunk, a tervezőblogok és inspirációs táblák böngészésétől a kutatási...
Kiberbiztonsági és Felhő Expo 2023
Kiberbiztonsági és Felhő Expo 2023A mesterséges intelligencia által vezérelt kiberbűnözés aggasztó potenciáljaRaviv Raz, az ING felhőbiztonsági menedzsere a Cyber Security & Cloud Expo Europe egyik teltházas előadásán a hagyományos biztonsági fenyegetésekről...
Lighthouse: Cumulative Layout Shift
Mit takar a Lighthouse: Cumulative Layout Shift mérőszám? Mit mér az CLS metrika? A CLS, magyarul Halmozott elrendezéseltolódás mérőszám
Total Blocking Time
Mit takar a Total Blocking Time mérőszám? Mit jelez a TBT metrika? A Total Blocking Time és a SEO kapcsolata
Melyik a legjobb CMS?
Melyik a piacon elérhető legjobb CMS? Milyen előnyöket vizsgálj meg, mielőtt döntesz? Könnyű kezelhetőség. Legtöbb funkció. Ingyenes CMS. SEO-barát. Rengeteg különféle CMS-platform áll rendelkezésre, és egyre több van belőlük, emiatt egyre nehezebb kiválasztani az igényeidnek legmegfelelőbb, legjobb CMS-t. Cikkünkben megosztjuk a legjobb CMS-platformokra vonatkozó toplistánkat. Melyik a legjobb CMS jelenleg a piacon? Tudd meg összehasonlításunkból!



