AMP – Accelerated Mobile Pages

Mi az az Accelerated Mobile Pages (AMP)? Az Accelerated Mobile Pages (AMP) egy nyílt forráskódú HTML keretrendszer, amelyet a Google hozott létre, hogy egyszerűsített, gyorsan betöltődő weboldal verziókat készítsenek, amelyek mobil eszközökre optimalizáltak. A Google állítása szerint az AMP nem rangsorolási tényező. Az AMP a HTML, CSS és JavaScript egyszerűsített és optimalizált változatát használja, amely […]

Mi az az Accelerated Mobile Pages (AMP)?

Az Accelerated Mobile Pages (AMP) egy nyílt forráskódú HTML keretrendszer, amelyet a Google hozott létre, hogy egyszerűsített, gyorsan betöltődő weboldal verziókat készítsenek, amelyek mobil eszközökre optimalizáltak. A Google állítása szerint az AMP nem rangsorolási tényező.

Az AMP a HTML, CSS és JavaScript egyszerűsített és optimalizált változatát használja, amely kifejezetten a gyorsabb teljesítmény érdekében készült.

Az AMP egyik egyedi aspektusa a tárolással, pontosabban a gyorsítással kapcsolatos: az AMP Cache. A főbb platformok, amelyek AMP-t használnak, mint a Google, Bing és Twitter, AMP Cache-t használnak – egy proxy-alapú tartalom elosztó hálózatot (CDN), amely gyorsítja az AMP dokumentumok betöltését. Amikor ezek a platformok hivatkoznak egy AMP oldalra, gyakran az AMP Cache verziójára mutatnak.

Ezek Is Érdekes Cikkek…

Jogos érdek az adatkezelésben

Jogos Érdek és Online Marketing: Hogyan Használható Tisztességesen? Az online marketing területén a jogos érdek mint...